Forum Sportowe - Piłka nożna - Typy Bukmacherskie

Pełna wersja: Siemka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka, jestem Rafał mieszkam w okolicach Krakowa. Wielki fan Wisełki. Zazwyczaj obstawiam sporty takie jak : Hokej, siatkówka, tenis, koszykówka, snooker no i oczywiście piłka (jednak piłkę z dosyć dużym umiarem Smile )

Mam nadzieje, że będzie nam się tutaj fajnie "żyło".
Witamy na forum Good
Górnik Zabrze
Hej witaj. Też kiedyś mocno sciskałem kciuki za Wisłę. Do końca życia nie zapomnę meczów sprzed kilkunastu lat z Realem Saragossa Smile
Witajcie mam na imię Kamil. Jestem studentem pierwszego roku socjologii stosowanej. Mam 19 lat i jestem ogromnym fanem nowoczesnej techniki. Uwielbiam nowinki w tej dziedzinie, informatyka to moje hobby . W wolnym czasie uwielbiam biegać na długie dystanse, biorę udział w maratonach organizowanych na południu Polski.
Hejo tutaj Gosia. Właśnie zostałam nowym członkiem Waszej społeczności. Mam 17 lat i mieszkam w Warszawie. Z racji dużego miasta mam dużo możliwości żeby spędzać aktywnie dzień. Uwielbiam rolki, rower, bieganie, w sumie wszystko co wiąże się z ruchem. Pozdrawiam wszystkich.
Hej hej tutaj Karol również postanowiłem powiedzieć kilka słów na swój temat z racji tego że nikt mnie tutaj nie zna bo jestem nowy. Mam 16 lat i jestem jak to mówią ułożonym chłopcem ale to tylko pozory. Staram się korzystać z życia na tyle na ile mogę w granicach rozsądku. Podobno jestem poliglotą, nauka języków obcych przychodzi mi wyjątkowo łatwo. Jestem ogromnym fanem Nirwany i słucham ich ciągle.
Grzegorz nazywam się , mam 18 lat. Postanowiłem sobie spędzić trochę czasu na tym forum, mam nadzieje , że sympatycznie tutaj minie mi czas. Jak już wspomniałem mam 18 lat i jestem nastolatkiem lubiącym nowinki zarówno techniczne jak i nowinki wśród gier, trochę czasu spędzam przed kompem ale wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Pozdrawiam.