Forum Sportowe - Piłka nożna - Typy Bukmacherskie

Pełna wersja: Hej :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam serdecznie wszystkich Użytkowników forum Smile Z tej strony Gordon z Katowic.
Jak na sportowo to powiem że kibicuję: GKS Katowice,Rozwój Katowice, Górnik Zabrze, ROW Rybnik, Wisłoka Dębica, Lech Poznań, AC Milan, Real Madryt, BVB, Panathinaikos, FC Porto.
Witam wszystkich serdecznie i pozdrawiam;-) Mam nadzieję, że zagoszczę tutaj na dłużej. Liczę na ożywione dyskusje;-)

odchudzanie, Renata Zomerska - Wrocław
Hej , mam na imię Michał, witam wszystkich serdecznie. Jestem studentem politologii szukającym możliwości spędzenia czasu na jakimś fajnym forum, postanowiłem dołączyć więc do Waszej społeczności.
Joł joł tu Fabian. Mam 18 lat i jestem całkowitym laikiem u Was dlatego postanowiłem trochę sie Wam dać poznać. Jestem kapitanem drużyny piłkarskiej ale spoko nie uważam się za super doświadczonego w tej dziedzinie, ciągle się uczę ale traktuje to bardziej jak hobby. Lubię grać w gry wszelakiego rodzaju ale również hobbistycznie. To tak z grubsza o mnie. Pozdrawiam.
Hej tu Jurek, mam 19 lat i postanowiłem do was dołączyć. Jestem młodym i sympatycznym chłopakiem. Lubie nowości, dltego często robię rzeczy po raz pierwszy jak np. uprawianie ekstremalnych sportów.
Hej , hej tu Konrad nowy uczestnik Waszej grupy. Liczę na jakieś wsparcie i pomoc na forum racji , że jeszcze nie ogarniam tu do końca co i jak. Na pewno też są tutaj ludzie , którzy lubią gadać z innymi tak jak ja , mam nadzieje, że czas spędzony na tym forum nie będzie czasem straconym.
Hej z tej strony Kamil. Właśnie dołączyłem do Waszej społeczności. Chciałbym wiele korzystać z tego forum i znaleźć dużo fajnych ludzi lubiących to co ja . Jestem typem sportowca, w tej tematyce nie mam sobie równych.